Η Χριστίνα Λαμπίρη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό You αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο bullying και την υστερία της ελληνικής showbiz.

Έχει πάει σε ψυχολόγο; «Όχι, ποιος θα με αντέξει!», είπε....
χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Ξέρεις κάτι, νομίζω ότι όλη η showbiz έχει πάθει μια ομαδική υστερία! Λέει ο ένας “έχω πάθει κατάθλιψη” και μετά βγαίνουν άλλοι 70 και λένε “πάσχουμε από κατάθλιψη”. Τώρα είναι και το bullying. Εντάξει όλοι έχουμε υποστεί κάτι παρόμοιο. Εγώ, για παράδειγμα, κολυμπούσα στην ομάδα της Γλυφάδας και ήμουν η πιο στρουμπουλή κολυμβήτρια. Ο προπονητής δεν με φώναζε με το όνομά μου για να πάω στη σειρά αλλά έλεγε: “Χοντρή στο 4″, “Χοντρή στο 5″. Είναι bullying αυτό;»

Όσο για το πώς ήταν με τα αγόρια στο σχολείο, εξομολογήθηκε στον Γιώργο Μπέζα και στο περιοδικό You: «Μέχρι τα 17 ήμουν αγοροκόριτσο, μετά άρχισα να… ξετσουτσουνίζω».