Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

'ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΝΝΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΕΞΩ; ''

Συνέχεια στην κόντρα με αφορμή την τοποθέτησή του για τον πατέρα-δολοφόνο της 4χρονης Άννυ έδωσε την Πέμπτη .......
ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης.


“Θα ήθελα όμως να μάθω από πολλούς θεωρητικούς σε αυτά τα εγκλήματα ποια είναι ακριβώς η λειτουργία της ποινής; Είναι τελειωτικού χαρακτήρα; Είναι για επανένταξη; Τι ακριβώς  σκέφτεται ο καθένας; Παραδείγματος χάριν σε ένα χρονικό διάστημα να του βάλουμε βραχιολάκι να βγει έξω; Να κάνουμε μια τροπολογία; Τι ακριβώς σκεφτόμαστε για αυτά τα εγκλήματα; Θα έχουμε συνεχή απομόνωση;” είπε ο κ. Πανούσης μιλώντας σε δημοσιογράφους και καρφώνοντας -χωρίς να τον κατονομάζει- τον υπουργό Δικαιοσύνης ο οποίος διαφώνησε με την άποψη που εξέφρασε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη για τον 27χρονο Βούλγαρο ότι «συνήθως αυτοκτονούν ή έχουν κάποιον βίαιο θάνατο από αλλού. Δεν αντέχεται αυτό ούτε από τον ίδιο που το έκανε».

«Οι δύο που σφάχτηκαν μέσα στις φυλακές και οι 21 pου τραυματίστηκαν από ποιες αξίες της δικαιοσύνης προστατεύτηκαν; Και γιατί δεν παραιτήθηκε κανένας όταν σκοτώνονται άνθρωποι μέσα στις φυλακές; Είναι υπό την εποπτεία του κράτους» συνέχισε τα «καρφιά» ο κ. Πανούσης.

Σε μια τοποθέτηση-χείμαρρο για την υπόθεση ο κ. Πανούσης είπε: “Όμως θέλω να εξηγηθώ ενώπιον όλων σας. Δεν πρόκειται να αυτολογοκριθώ ποτέ. Δεν βολεύει κανέναν, δεν βοηθά κανέναν και δεν είναι αυτός κατά τη γνώμη μου ο νέος πολιτικός άνθρωπος.  Να τα κρύβουμε κάτω από το χαλί, “το ΄ξερά, δεν το ΄πα”, ενοχλεί κάποιον ή κάποιους... Θεωρώ αδιανόητο για έναν άνθρωπο υπεύθυνο είτε είναι πανεπιστημιακός είτε είναι πολιτικός, είτε είναι και τα δύο ξα γνωρίζει και να μη μιλάει. Αυτό λέγεται ανευθυνότητα. Αυτοί που με καταγγέλλουν γιατί μιλάω, μου ζητάνε τη γνώμη για το άσυλο. Μου ζητάνε τη γνώμη μου για τις φυλακές. Με ποια ιδιότητα; Το άσυλο φαντάζομαι είναι του πρύτανη ιδιότητα, οι φυλακές φαντάζομαι του καθηγητή εγκληματολογίας. Τι έγινε ξαφνικά και η γνώμη μου ενοχλεί; Αν  κάποιος έχει αντίθεση γνώμη να το συζητήσουμε αλλά το να λέει οτι σε έναν άνθρωπο θα περιορίσεις την ελευθερία της έκφρασης, την ελευθερία του λόγου θεωρώ οτι είναι πολύ παλιά άποψη. Εγω δεν είμαι υπερ του να καπελώνω την πραγματικότητα με ιδεοληψίες.  Η πραγματικότητα είναι εδώ και τιμωρεί όσους κλείνουν τα μάτια.
   
O αναπληρωτής υπουργός συνέχισε: “Το τελευταίο που θα σας πω είναι αυτό των επαγγελματιών υπερασπιστών των δικαιωμάτων. Αυτό είναι άρα πολύ καλό. Αρκεί να αντιλαμβάνονται οτι δικαιώματα έχουν και οι άλλοι. Και κυρίως το δικαίωμα στη διαφωνία. Δεν μπορεί δηλαδή να λες είμαι υπερασπιστής των δικαιωμάτων αλλά λιντσάρω όποιον είναι αντίθετος σε αυτό που λέω εγώ. Βρείτε μου μια δήλωση μου που να τραυμάτισε ανθρώπους. Προσωπικά. Δηλαδή να είπα κάτι που να λοιδόρησα, συκοφάντησα... Και εγώ δεν αντιδρώ. Αντιδρώ νηφάλια, ήρεμα... Από τη μια μεριά σου λένε επαναφέρει το νόμο του λιντς, που δεν τον επαναφέρω γιατί δεν είναι η δουλειά μου και διαφωνώ πλήρως και τα ΄έχω γράψει αυτά αλλά αυτοί με λιντσάρησαν. Αλλά αυτά θα τελειώσει. Η σύγκρουσή αυτή που άρχισε απο την πρώτη μέρα που ήρθα στο υπουργείο θα τελειώσει. Εκατο μέρες λοιπόν και επανέρχομαι σε αυτό που μας ενδιαφέρει με την κοινωνία, την επιστήμη, τη λογική και τον πρωθυπουργό στο πλευρό μου. Με την κοινωνία, την επιστήμη, τη λογική και τον πρωθυπουργό στο πλευρό μου και τους φανατικούς και γνήσιους απέναντι μου. Τους αφιερώνω λοιπόν τα πεπραγμένα μου. Σε αυτούς τα αφιερώνω όχι σε εσάς. Και ελπίζω πολύ γρήγορα να βρω έναν καταλληλότερο άνθρωπο που ξέρει καλύτερα την επιστήμη και τον δέχεται καλύτερα η κοινωνία να μας δείξει ό,τι ξέρει”.

Και συνέχισε: «Tον τρελό του χωριού όπου και αν κατοικοεδρεύει δεν μπορείς να τον εκλογικεύσεις. Όταν αυτό όμως παίρνει πολιτική διάσταση, θα πρέπει να λυθει με κάποιο τρόπο. Στις δημοκρατίες και τις κυβερνήσεις αυτός ο τρόπος είναι γνωστός. Είναι δύο κομματα, τα οποία διαμόρφωσαν μια κυβέρνηση. Αν αυτά τα κομματα θεωρούν ότι η πολιτική -όχι ο Γιάννης ο Πανούσης-, η ασκούμενη πολιτική δεν είναι σωστή, δεν είμαι ούτε επαγγελματίας ούτε μονιμάς που έχω μπει με το ΑΣΕΠ. Οποιαδήποτε στιγμή είναι αυτονόητο, όταν είσαι υπουργός, ότι έχεις καταθέσει συμβολικά την παραίτησή σου. Άρα αυτά το ζήτημα θα λυθεί πολιτικά. Δεν μπορεί να λυθεί αλλιώς. Κατά τα άλλα ο τρελός του χωριού είναι ο τρελός του χωριού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου