Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Ο Τομ Χάρντι μιλάει δημόσια για τον εθισμό του στα ναρκωτικά

Είμαι ο βασιλιάς της τύχης», δήλωσε στο Yahoo! Νέας Ζηλανδίας ο ηθοποιός Τομ Χάρντι που πρωταγωνιστεί στην ταινία «Mad Max: Fury Road», μετά τη μάχη που έδωσε με τα ναρκωτικά, αφού πρώτα έφτασε πολύ κοντά στον θάνατο.
Το αστέρι του «Mad Max: Fury Road» παραδέχτηκε ότι ο εθισμός του στα ναρκωτικά ήταν τόσο μεγάλος που θα....
μπορούσε να κάνει τα πάντα προκειμένου να πάρει τις δόσεις του. «Θα πουλούσα ακόμα και τη μητέρα μου για έναν κρύσταλλο κραχ» δήλωσε.
«Είχα καταντήσει ένας ακόμα αριθμός στη θλιβερή στατιστική των ναρκωτικών. Μου είπαν ξεκάθαρα ότι ο δρόμος που ακολουθούσα δεν έχει επιστροφή. Κρατώ λοιπόν αυτό το μήνυμα για την υπόλοιπη ζωή μου και νιώθω "βασιλιάς της τύχης" ότι σήμερα βρίσκομαι εδώ» είπε ο ηθοποιός.
Ο Χάρντι (υποδύθηκε τον Μπέιν στην ταινία «The Dark Knight Rises») είναι «καθαρός» από το 2003. Ο 37χρονος ηθοποιός μίλησε επίσης για τη φήμη του «σκληρού του Χόλιγουντ», που του αποδίδουν.
«Ο κόσμος δεν περιμένει να σε γνωρίσει , μέχρι που φτιάχνεις σώμα και γίνεσαι επιθετικός» εννοώντας ότι «το πρόβλημα με το Χόλυγουντ είναι ότι δεν μπορεί να σε δεχτεί όπως είσαι, θέλει να σε κάνει αυτό που θέλει εκείνο. Κι εγώ δεν ήμουν ένας μαχητής. Ήμουν ένα μικροκαμωμένο αστικό αγόρι από το Λονδίνο» αυτοπροσδιορίστηκε ο Τόμ Χάρντ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου