Οι εργασίες κατασκευής των νέων τμημάτων του
αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου – Πατρών αφορούν κυρίως μεγάλες κατασκευές
όπως η κατασκευή σηράγγων, άνω και κάτω διαβάσεων και αντιπλημμυρικών
έργων καθώς και διαπλατύνσεις της....
υφιστάμενης οδού αφού ο νέος αυτοκινητόδρομος ακολουθεί κατά κύριο λόγο την υφιστάμενη χάραξη.
υφιστάμενης οδού αφού ο νέος αυτοκινητόδρομος ακολουθεί κατά κύριο λόγο την υφιστάμενη χάραξη.
Οι γεωλογικές συνθήκες, οι γεωτεχνικές δυσκολίες και οι
περιβαλλοντικές συνθήκες στο τμήμα αυτό, καθώς και οι απαιτήσεις των
σύγχρονων προδιαγραφών χάραξης αυτοκινητοδρόμων με επαρκή γεωμετρικά
χαρακτηριστικά, επιβάλλουν σε πολλές περιπτώσεις την κατασκευή ενός
μεγάλου αριθμού σηράγγων.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει πάνω από 16 χιλιόμετρα σηράγγων σε 5 σημεία: στο Δερβένι, στα Μαύρα Λιθάρια, την Ακράτα, τον Πλάτανο και στην Παναγοπούλα μικραίνοντας τις αποστάσεις και μειώνοντας τον θόρυβο και την ατμοσφαιρική ρύπανση και προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει πάνω από 16 χιλιόμετρα σηράγγων σε 5 σημεία: στο Δερβένι, στα Μαύρα Λιθάρια, την Ακράτα, τον Πλάτανο και στην Παναγοπούλα μικραίνοντας τις αποστάσεις και μειώνοντας τον θόρυβο και την ατμοσφαιρική ρύπανση και προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου