Επιχειρηματίες, εκπρόσωποι
φορέων και άτομα που ασχολούνται με τον τουρισμό είχαν την ευκαιρία να
συναντηθούν και να παρακολουθήσουν το 2ο OpenTourismCorinthia, που πραγματοποιήθηκε στο απαράμιλλης αρχιτεκτονικής κλασσικό κτίριο των λουτρών του LoutrakiThermalSpa.
H θεματική ενότητα της συγκεκριμένης
εκδήλωσης ᾽Branding για Τουριστικές Επιχειρήσεις᾽᾽, καλύφθηκε πλήρως από.....
τους εκλεκτούς ομιλητές, κ. Λαμπρινή Πήχα, Διδάκτωρ του Τμήματος
Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ, τον κ. Κάρολο-Κωνσταντίνο Παπαδά,
Υποψήφιο Διδάκτορα του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΟΠΑ και
τις κυρίες Γεωργία Οικονομοπούλου και Αγγέλικα Νιάρχου, ιδρύτριες της
PloosDesign.
Η κ. Πήχα εστίασε στην αποσαφήνιση του
όρου Brandingκαι ιδιαίτερα στην σημασία του DestinationBranding,
αναπτύσσοντας παράλληλα μία συγκριτική μελέτη περίπτωσης μεταξύ Γαλλίας
και Ελλάδας. Ο κ. Παπαδάς ανέλυσε το προφίλ του σύγχρονου πελάτη στα
κοινωνικά δίκτυα και στη συνέχεια ανέπτυξε μία στρατηγική
DigitalBrandingγια τον τουριστικό κλάδο μέσω καλών πρακτικών. Οι κυρίες
Γεωργία Οικονομοπούλου και Αγγέλικα Νιάρχου από την PloosDesign,
προσέγγισαν το ρόλο του Brandingστην αγορά των αναμνηστικών μέσα από τη
δική τους επιχειρηματική διαδρομή.
Οι ομιλητές στη συνέχεια δέχτηκαν μία
σειρά από εύστοχα ερωτήματα από το ακροατήριο, προσαρμοσμένα στην τοπική
διάσταση της Κορινθίας. Τον λόγο πήρε και ο Δήμαρχος Λουτρακίου-Aγ.
Θεοδώρων κ. Γκιώνης, ο οποίος χαιρέτησε την διεξαγωγή αυτής της
εκδήλωσης και ανέπτυξε συντόμως την τουριστική στρατηγική του
Λουτρακίου.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στο
NetworkingSessionτης εκδήλωσης αρκετοί επιχειρηματίες ζήτησαν από το
OpenTourismνα επαναλάβει τέτοιου είδους εκδηλώσεις στο μέλλον στο
Λουτράκι. Σύμφωνα όμως με την Οργανωτική Επιτροπή του ΟΤ, στόχος του ΟΤ
Corinthiaείναι να συνεχίζει να μοιράζεται τη γνώση και τις καλές
πρακτικές για τον τουριστικό κλάδο σε διάφορες περιοχές της Κορινθίας
μέχρι το τέλος του 2015, αποτελώντας ένα σημείο αναφοράς και ανοιχτού
διαλόγου για τον κλάδο του τουρισμού και όλα τα σχετικά θέματα που
προκύπτουν, με σκοπό την διάχυση χρήσιμων ιδεών και προτάσεων για
ολόκληρη την Κορινθιακή επιχειρηματικότητα. Πάντα σε συνδυασμό με μία
᾽᾽στέγη᾽᾽- ορόσημο της κάθε περιοχής όπως έγινε χθες στο
LoutrakiThermalSpa, και όπως έγινε αντίστοιχα στο Λαογραφικό Μουσείο
Κορίνθου.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Δικτύου Νέων Επιχειρηματιών Κορινθίας και του Δικτύου ExperienceCorinthia.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου