Σε διάστημα τριών μηνών περίπου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία η
γέφυρα στο τμήμα Παραδείσια- Τσακώνα του νέου αυτοκινητόδρομου Κόρινθος -
Τρίπολη – Καλαμάτα, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε στο «Θ» ο διευθυντής
του έργου, Νικ. Ντονάς.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, η κυκλοφορία θα γίνεται το καλοκαίρι, περί....
τον Αύγουστο, από τη νέα γέφυρα, έπειτα από μια σημαντική χρονική καθυστέρηση, που αποδίδεται κυρίως στη μη ομαλή ροή χρηματοδότησης όσο το έργο χρηματοδοτούνταν από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, κατάσταση η οποία εξομαλύνθηκε με την ένταξη και χρηματοδότησή του από το ΕΣΠΑ.
Ήδη, πάντως, έχει ολοκληρωθεί η ανέγερση του τοξωτού φορέα και έχει γίνει η εφαψίδωση των σκαλωσιών που είχαν τοποθετηθεί για τη στήριξή του και πλέον ο φορέας εδράζεται στα άκρα του.
Έχουν ήδη τοποθετηθεί και οι 40 αναρτήρες, που θα στηρίζουν το κατάστρωμα, ενώ έχουν μεταφερθεί στο χώρο του έργου και στοιχεία του καταστρώματος. Απομένει, δε, η συναρμολόγησή του.
Τι απομένει
Όπως μας εξήγησε ο κ. Ντονάς, το κατάστρωμα αποτελείται από δύο κύριες δοκούς στα δεξιά και αριστερά άκρα του, που θα συνδεθούν εγκάρσια με άλλες δοκούς (διαδοκίδες). Οι κύριες δοκοί έχουν μήκη 9 μέτρων και 15 μέτρων και στο χώρο του έργου έχουν μεταφερθεί αυτές των 15 μέτρων. Από αύριο, θα ξεκινήσει η τοποθέτηση των διαδοκίδων, με μήκος 22 μέτρων περίπου. Θα γίνει σύνδεση ενός τμήματος των 15 μέτρων από την αριστερή και τη δεξιά πλευρά με 5 διαδοκίδες και το πλαίσιο θα αναρτάται από 4 αναρτήρες (2 στη δεξιά και 2 στην αριστερή πλευρά). Συνολικά, θα κατασκευαστούν 10 τέτοια κομμάτια, που θα έχουν μεταξύ τους κενό 9 μέτρων.
Όταν κρεμαστεί όλο το κατάστρωμα, τότε θα τοποθετηθούν τα τμήματα των 9 μέτρων στα ενδιάμεσα κενά, που επίσης θα συνδεθούν μεταξύ τους με διαδοκίδες.
Η συγκεκριμένη διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει περί τον ενάμιση μήνα.
Θα ακολουθήσει η σκυροδέτηση του καταστρώματος διαστάσεων 260 Χ 22 μέτρων με στρώση τραπεζοειδούς λαμαρίνας, ως καλουπιού για το σκυρόδεμα. Με το πέρας και αυτής της εργασίας θα τοποθετηθεί οπλισμός της πλάκας του καταστρώματος. Από εκεί και μετά απομένουν τα ασφαλτικά του καταστρώματος, η ασφάλιση, η σήμανσή του και ο ηλεκτροφωτισμός.
Και σε αυτή την περίπτωση, το χρονικό διάστημα που υπολογίζεται να ολοκληρωθεί η εργασία ανέρχεται σε ενάμιση μήνα και η γέφυρα θα είναι έτοιμη να δοθεί στην κυκλοφορία, οπότε θα ακυρωθεί και το τμήμα της παράκαμψης που ακολουθούν έως σήμερα οι οδηγοί των οχημάτων και η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω της γέφυρας.
Καθυστέρηση λόγω κακοκαιρίας
Ο διευθυντής του έργου ανέφερε, τέλος, ότι υπήρξε σημαντική χρονική καθυστέρηση λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Είναι χαρακτηριστικό, όπως υπογράμμισε, πως για διάστημα τεσσάρων μηνών και συγκεκριμένα από τα μέσα Δεκεμβρίου έως τις αρχές Απριλίου δεν έγιναν εργασίες.
ΠΗΓΗ: tharrosnews.gr
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, η κυκλοφορία θα γίνεται το καλοκαίρι, περί....
τον Αύγουστο, από τη νέα γέφυρα, έπειτα από μια σημαντική χρονική καθυστέρηση, που αποδίδεται κυρίως στη μη ομαλή ροή χρηματοδότησης όσο το έργο χρηματοδοτούνταν από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, κατάσταση η οποία εξομαλύνθηκε με την ένταξη και χρηματοδότησή του από το ΕΣΠΑ.
Ήδη, πάντως, έχει ολοκληρωθεί η ανέγερση του τοξωτού φορέα και έχει γίνει η εφαψίδωση των σκαλωσιών που είχαν τοποθετηθεί για τη στήριξή του και πλέον ο φορέας εδράζεται στα άκρα του.
Έχουν ήδη τοποθετηθεί και οι 40 αναρτήρες, που θα στηρίζουν το κατάστρωμα, ενώ έχουν μεταφερθεί στο χώρο του έργου και στοιχεία του καταστρώματος. Απομένει, δε, η συναρμολόγησή του.
Τι απομένει
Όπως μας εξήγησε ο κ. Ντονάς, το κατάστρωμα αποτελείται από δύο κύριες δοκούς στα δεξιά και αριστερά άκρα του, που θα συνδεθούν εγκάρσια με άλλες δοκούς (διαδοκίδες). Οι κύριες δοκοί έχουν μήκη 9 μέτρων και 15 μέτρων και στο χώρο του έργου έχουν μεταφερθεί αυτές των 15 μέτρων. Από αύριο, θα ξεκινήσει η τοποθέτηση των διαδοκίδων, με μήκος 22 μέτρων περίπου. Θα γίνει σύνδεση ενός τμήματος των 15 μέτρων από την αριστερή και τη δεξιά πλευρά με 5 διαδοκίδες και το πλαίσιο θα αναρτάται από 4 αναρτήρες (2 στη δεξιά και 2 στην αριστερή πλευρά). Συνολικά, θα κατασκευαστούν 10 τέτοια κομμάτια, που θα έχουν μεταξύ τους κενό 9 μέτρων.
Όταν κρεμαστεί όλο το κατάστρωμα, τότε θα τοποθετηθούν τα τμήματα των 9 μέτρων στα ενδιάμεσα κενά, που επίσης θα συνδεθούν μεταξύ τους με διαδοκίδες.
Η συγκεκριμένη διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει περί τον ενάμιση μήνα.
Θα ακολουθήσει η σκυροδέτηση του καταστρώματος διαστάσεων 260 Χ 22 μέτρων με στρώση τραπεζοειδούς λαμαρίνας, ως καλουπιού για το σκυρόδεμα. Με το πέρας και αυτής της εργασίας θα τοποθετηθεί οπλισμός της πλάκας του καταστρώματος. Από εκεί και μετά απομένουν τα ασφαλτικά του καταστρώματος, η ασφάλιση, η σήμανσή του και ο ηλεκτροφωτισμός.
Και σε αυτή την περίπτωση, το χρονικό διάστημα που υπολογίζεται να ολοκληρωθεί η εργασία ανέρχεται σε ενάμιση μήνα και η γέφυρα θα είναι έτοιμη να δοθεί στην κυκλοφορία, οπότε θα ακυρωθεί και το τμήμα της παράκαμψης που ακολουθούν έως σήμερα οι οδηγοί των οχημάτων και η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω της γέφυρας.
Καθυστέρηση λόγω κακοκαιρίας
Ο διευθυντής του έργου ανέφερε, τέλος, ότι υπήρξε σημαντική χρονική καθυστέρηση λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Είναι χαρακτηριστικό, όπως υπογράμμισε, πως για διάστημα τεσσάρων μηνών και συγκεκριμένα από τα μέσα Δεκεμβρίου έως τις αρχές Απριλίου δεν έγιναν εργασίες.
ΠΗΓΗ: tharrosnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου